Maandag t/m vrijdag bereikbaar via
010 477 72 00 & info@oceanfinance.nl

Online stukken aanleveren

Online aanleveren van stukken

Wij beschikken over een eenvoudig toegankelijke en goed beveiligde online omgeving. Dit hebben we laten maken om de huidige "dropboxen" en "wetransfers" te vervangen en het mailen van losse bonnen, verkoopfacturen en bankbestanden overbodig te maken. Vanaf nu kunnen je stukken digitaal aangeleverd worden in deze mappen. Je kunt het in de map plaatsen op het moment dat het je schikt, bijvoorbeeld als je hebt gefactureerd of als je een digitale factuur hebt ontvangen. Het kan gesynchroniseerd worden op je laptop of met een simpel toegankelijke app op je telefoon. Op die manier wordt de administratie inzichtelijker, werkt het sneller voor jullie en voor ons en is het beter inzichtelijk. 

Het werkt met een microsoft-account. Dat kan zijn: office365, hotmail, outlook en zie verder hieronder. Als je een microsoftaccount hebt, wil je ons dan de gebruikersnaam doorgeven? Dan sturen we je de uitnodiging voor de toegang.

Als je geen account hebt, wil je er dan een aanmaken? Dat kan via de website van Microsoft en aansluitend aan ons laten weten wat de gebruikersnaam is.

 

Overige informatie

  • Je kunt een microsoftaccount koppelen aan een email-adres dat je al gebruikt. Je hebt geen nieuw emailadres nodig.
  • Nadat we je microsoftaccount ontvangen hebben, zijn de stappen de volgende:
  • Wij maken een digitale omgeving aan waarvoor je wordt uitgenodigd. In die digitale omgeving kun je stukken uploaden. Er zijn drie mappen: upload, concept en documenten. In upload kun je stukken zetten (bijvoorbeeld de verkoop van het eerste kwartaal, of je bonnen). In concepten kunnen wij de concept-jaarrekening zetten, deze is voor de klant alleen ter inzage. In documenten plaatsen wij de administratiestukken reeds door ons verwerkt (dat zetten we over van upload naar documenten, zodat inzichtelijk blijft wat is verwerkt en wat wij nog niet hebben gedaan). Hier worden ook de definitieve stukken in gezet, bijvoorbeeld de jaarrekening, de btw-aangiftes enz.
  • Je kunt je bestanden  gewoon in upload zetten, het hoeft wat ons betreft niet in een deelmap. Wel hebben we voorkeur voor de naamgeving, zie daarvoor de instructies in de map. 

Het is een eenvoudige, veilige en goedkope oplossing, waar we niet extra voor hoeven te rekenen!

Wil je meer weten, neem dan contact op via de mail of bel met 010-4777200