VAKANTIE Wij werken ook wel eens thuis. Als je langs wil komen, graag bellen. We zijn open op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 010 477 72 00 

Administratie, belastingen en advies

De financiën van A tot Z geregeld, voor je onderneming maar ook voor jou als ondernemer zelf.

Administratie, belastingen en advies. Daar zijn wij voor. Zodat je weet dat het goed geregeld is, elke keer opnieuw.  

Wat doen we? 

Administratie, belastingen en advies.  

Voor wie? 

Voor ondernemingen in Rotterdam, groot en klein, dienstverlenend, in het creatieve en sociale domein.  

Hoe gaat het? 

Je brengt je administratie, nog in die oude schoendoos of in de cloud, en wij doen de rest. We doen de boekhouding, we maken de jaarrekening op en verzorgen de fiscale aangiftes voor je bedrijf én voor jou privé. Bij fiscale aangiftes kan je denken aan  omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting.  

En als de jaarrekening in concept klaar is, dan zien we elkaar, in het echt of online. We hebben minimaal een keer per jaar een gesprek met onze klant.  

Is contact nodig?

Ja, want dan is er tijd om te praten over het bedrijf. Of over sparen voor later, lenen van je bv of je bedrijf verkopen. Al die zaken die ook altijd spelen in het hoofd van een ondernemer of alle andere zaken op de grens van privé en zakelijk.  

Want: je hebt een goed bedrijf én je bent ondernemer. Het bedrijf is toch je kind.  

En als je vragen hebt tussendoor? 

Dan mail je. Of je belt. Of je loopt langs.  

Hoe doen jullie die boekhouding? 

Als je data verwerkt, en boekhouding is gewoon data verwerken, dan gebruik je software. Veel software. Dus wij ook. Wij werken met Softwaregemak en Accountancygemak. Dat zijn de recente namen voor Unit4 en Exact (juni 2021). En allerlei andere pakketten, maar daar zullen we je niet mee vervelen. 

En als je als ondernemer al jaren je eigen software gebruikt? 

Er is heel veel goede boekhoudsoftware. Als je gewend bent aan je eigen programma, dan blijf je daar gewoon in werken. En dan kijken we hoe we toegang krijgen. Bijna alles zit in de cloud. We maken de jaarrekening en we doen de aangiftes dan wel in onze eigen software. 

Doen jullie ook salarisadministratie? 

Ja, dat doen we. Voor klanten. Als service.  

En verder? 

We helpen automatiseren. Of optimaliseren. Zodat je bedrijf zover geautomatiseerd is als prettig om het soepel te laten draaien. Automatiseren scheelt veel tijd en energie.  

En als je zelf de dagelijkse administratie doen 

Dan werken we als controller. We zorgen, samen met jullie, dat alles loopt. En er is dan altijd iemand aan wie je vragen kunt stellen, betrokken maar toch lekker op afstand.  

Wat kost het? 

Kleine bedrijven betalen minder dan grote bedrijven, er is natuurlijk nogal variatie in ondernemingen.Maar, om toch een idee te geven, administraties van kleine bedrijven doen we vanaf 50 euro per maand en dat loopt wel eens op tot 950 euro per maand. En alles ertussen in.

Veel ondernemers hebben een abonnement. Dan betaal je elke maand een vast bedrag. Anderen betalen gewoon per uur. Een keer per jaar kijken we of de afspraken nog goed werken, voor jullie en voor ons.  

Volgende stap?

Dat kost je niks, behalve een beetje tijd.

Dat kan op drie manieren:

  1. Vul het formulier ↓ in en we mailen je om een belafspraak te maken.
  2. Plan je belafspraak in via mijn online agenda.
  3. Of bel zelf, dat kan nu meteen: 010-4777200.

 

Meer weten? Mail me.

Dan maken we daarna even telefonisch kennis, vrijblijvend natuurlijk. Als wij je niet verder kunnen helpen, dan vertel ik het ook.

We mailen je binnen twee dagen om een vrijblijvende belafspraak te maken. Je ontvangt zelf automatisch een kopie van je bericht.

 

FAQ 

  • Als je met Excel werkt 
  • Alleen de jaarrekening 
  • Alleen salarisadministratie 
  • Second opinion 
  • Herstructurering
  • Overname 
  • Stoppen
  • Verkoop

 

 

Gerelateerde video's

MKB winstvrijstelling - Ocean Finance legt uit

Ondernemersaftrek - Ocean Finance legt uit