Kantoor is gesloten van 23 december tot 3 januari. Fijne dagen! We zijn open op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
Aanleveren documenten voor de administratie
De verkoopbonnen, bankstukken en inkoop zijn natuurlijk de basis van ons werk.
Aanleveren documenten voor de aangifte inkomstenbelasting
Net als bijvoorbeeld je hypotheekoverzicht of je persoonlijke uitgaven.
Die stukken kun je op drie manieren aanleveren.
Op papier is voor iedereen bekend. Gewoon een map of mapje met al je stukken geordend.
We hebben een online omgeving die we op klantniveau delen. De link is beschikbaar.
Daar kun je stukken digitaal aanleveren. Je plaatst het in de map op het moment dat het je schikt, bijvoorbeeld als je hebt gefactureerd of als je een digitale factuur hebt ontvangen. Je kan het synchroniseren op je laptop of via een app. Op die manier wordt de administratie inzichtelijker, werkt het sneller voor jullie en voor ons en is het beter inzichtelijk.
Overige informatie
Wil je meer weten, neem dan contact op via de mail of bel met 010-4777200