Van 23-12-22 tot 4-1-23 zijn we dicht. Andere weken open op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 010 477 72 00  

aanleveren documenten

Aanleveren documenten voor de administratie

De verkoopbonnen, bankstukken en inkoop zijn natuurlijk de basis van ons werk.

Aanleveren documenten voor de aangifte inkomstenbelasting
Net als bijvoorbeeld je hypotheekoverzicht of je persoonlijke uitgaven.

Die stukken kun je op drie manieren aanleveren.

 

  • op papier
  • een persoonlijk emailadres, dat is dan speciaal
  • online

Op papier is voor iedereen bekend. Gewoon een map of mapje met al je stukken geordend. 

Gedeelde mappen


We hebben een online omgeving die we op klantniveau delen. De link is beschikbaar. 

Daar kun je stukken digitaal aanleveren. Je plaatst het in de map op het moment dat het je schikt, bijvoorbeeld als je hebt gefactureerd of als je een digitale factuur hebt ontvangen. Je kan het synchroniseren op je laptop of via een app. Op die manier wordt de administratie inzichtelijker, werkt het sneller voor jullie en voor ons en is het beter inzichtelijk. 

Overige informatie

  • Wij maken een digitale omgeving aan waarvoor je wordt uitgenodigd. In die digitale omgeving kun je stukken uploaden.
  • Je kunt je bestanden  gewoon in upload zetten, het hoeft niet in een deelmap.
  • Het is een eenvoudige, veilige en goedkope oplossing, waar we niet extra voor hoeven te rekenen!

Wil je meer weten, neem dan contact op via de mail of bel met 010-4777200