De vrijdag na Hemelvaartsdag zijn wij gesloten. Het kantoor is open op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 010 477 72 00  

aanleveren documenten

Aanleveren documenten

De verkoopbonnen, bankstukken en inkoop zijn natuurlijk de basis van ons werk. Net als bijvoorbeeld je hypotheekoverzicht of je persoonlijke uitgaven.

Die stukken kun je op drie manieren aanleveren.

 

  • op papier
  • via Basecone
  • online

Op papier is voor iedereen bekend. Gewoon een map of mapje met al je stukken geordend. 

We hebben een online omgeving die we op klantniveau delen. Het is onderdeel van Microsoft Office. 

En Basecone

 

Vanaf nu kunnen je stukken digitaal aangeleverd worden in onze omgeving. Je kunt het in de map plaatsen op het moment dat het je schikt, bijvoorbeeld als je hebt gefactureerd of als je een digitale factuur hebt ontvangen. Het kan gesynchroniseerd worden op je laptop of met een simpel toegankelijke app op je telefoon. Op die manier wordt de administratie inzichtelijker, werkt het sneller voor jullie en voor ons en is het beter inzichtelijk. 

Overige informatie

  • Wij maken een digitale omgeving aan waarvoor je wordt uitgenodigd. In die digitale omgeving kun je stukken uploaden. Er zijn drie mappen: upload, concept en documenten. In upload kun je stukken zetten (bijvoorbeeld de verkoop van het eerste kwartaal, of je bonnen). In concepten kunnen wij de concept-jaarrekening zetten, deze is voor de klant alleen ter inzage. In documenten plaatsen wij de administratiestukken reeds door ons verwerkt (dat zetten we over van upload naar documenten, zodat inzichtelijk blijft wat is verwerkt en wat wij nog niet hebben gedaan). Hier worden ook de definitieve stukken in gezet, bijvoorbeeld de jaarrekening, de btw-aangiftes enz.
  • Je kunt je bestanden  gewoon in upload zetten, het hoeft niet in een deelmap.
  • Het is een eenvoudige, veilige en goedkope oplossing, waar we niet extra voor hoeven te rekenen!

Wil je meer weten, neem dan contact op via de mail of bel met 010-4777200